2013. április 14., vasárnap

Áfonyás teasütemény csokidarabkákkal



Valami könnyű sütire vágyott a családom, ezt dobtam össze 30 perc alatt kész is lett.
Ajánlom mindenkinek, próbáljátok ki!!!




Hozzávalók:
150gr vaj
130gr cukor
2 tojás
100 gr étcsokoládé (most csak 60 volt itthon,így pótoltam 40 gr tejcsokival)
30gr aszalt áfonya
30gr mogyoró
1tk fahéj
1tk sütőpor
200gr liszt

Elkészítés:
A vajat a cukorral habosra kevertem, egyesével hozzákevertem a tojásokat.
A csokoládét, mogyorót, áfonyát durvára aprítottam és a keverékbe töltöttem.
A lisztet elvegyítettem a fahéjjal és sütőporral, majd a tésztához kevertem.
A tésztának, lazának és ragacsosnak kell lennie.
Kis halmokat tettem a sütőpapíros tepsire.
Előmelegített sütőben 200°-on 15 percig sütöttem.
Rácson kihűtöttem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...