2013. április 8., hétfő

Bacon, gomba, medvehagyma rizottó


Na szóval ez egy isteni, mesés, ízletes, krémes finomság.
Igazából maradékokat akartam hasznosítani, azért álltam neki.
DE hogy ilyen végeredményben lesz részem álmomban sem gondoltam volna. Ez az első rizottó próbálkozásom, de azt hiszem bele szerelmesedtem.

100gr bacon
2 ek olaj
1 fej vöröshagyma
3 gerezd fokhagyma
250gr gomba
340gr rizs
10 szál medvehagyma
100gr sajt (füstölt)
80gr hideg vaj
húsleves (amennyit felvesz kb. 1 liter)



Elkészítés:

A bacont az olajon átsütöm, majd hozzá adom a vöröshagymát. Pirítom kicsit, majd kis vízzel megpárolom. ehhez adom a gombát, pár percig párolom, majd a fokhagymával és a rizzsel pár percig pirítom. Merőkanalanként adom hozzá a húslevest, közben bőszen kevergetem.
Kb. 20-25 perc kell neki. Roppanósra főzöm, lezárom a tűzhelyet, beleteszem a vajat, sajtot, medvehagymát, lefedem és állni hagyom 5 percig. Majd jól átkeverem és már tálalható is lesz.
Azt mondta az én nagyfiam, hogy ez egy jó nagy íz robbanás, hát igaza is van :)




1 megjegyzés:

  1. Miért nincs like gomb?????? pedig húú.... tuti igaza van a fiadnak az ízéről.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...