2013. április 17., szerda

Baconos, kolbászos, édesköményes és paradicsomos spagetti


Valami igazán könnyűre, de mégis laktatóra vágytam, keresgéltem a könyveimben végül Jamie egyik könyvében találtam rá erre a receptre. Fincsi :)

Hozzávalók:
150 gr kolbász apró darabokra vágva
100 gr bacon felcsíkozva
1 fej édeskömény felcsíkozva
2 gerezd fokhagyma
1 doboz paradicsom konzerv
só, bors,
1 marék szikkadt zsemle aprítva
olivaolaj
250gr spagetti tészta




Elkészítés:
2 ek olivaolajon átsütöttem a bacont és a kolbászt, hozzá adtam a fokhagymát. Ha ropogósra sült a kolbász mehet rá az édeskömény, rá a fedő és közepes hőfokon sült kb. 5 percig. Mehet hozzá a paradicsom, kissé szétlapította a parikat benne, só, bors mehet bele ízlés szerint.  Alacsony hőfokon kb. 20 percig párolódott, amíg besűrűsödött. 
A spagettit sós lobogó vízben kifőztem, leszűrtem, majd mehet a paradicsomos szószba.
A zsemlének a morzsáját olajon megpirítottam és rászórtam a kész tésztára. 
Jamie Oliver után szabadon :) 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...