2013. április 3., szerda

Húsvéti kalácsaim



Így húsvét tájékán megérlelődött bennem, hogy kalácsot kéne sütni, még nem nagyon próbálkoztam vele, pedig több receptet is találtam.
Aztán történt, hogy megosztották a facebookon Moha receptjét. Megláttam és beleszerettem mind a kettőbe.
Először a kalácskoszorút készítettem el.
Nagyon könnyed és omlós és szép, bár a tekerést még gyakorolnom kell.

A fonott kalácsot húsvét vasárnapjára-reggelire készítettem. Nagyon finom, omlós kalács, bár én egy pici cukrot hiányoltam belőle, viszont így simán meg lehetett enni a sonkához is. A hatos fonást úgy csináltam, hogy ment a videó, megállítottam, visszaléptettem..de aztán csak sikerült. a sodrásaim nem lettek olyan szépek, ez meg is látszódott a kész kalácson, de majd legközelebb. Azt hittem nehezebb lesz, de annyira azért nem volt vészes, tehát tuti próbálkozom még vele.
Receptet nem írok, Mohánál szépen le lett vezetve.






Limara féle töltött kalács
Húú imádtam elkészíteni és a végeredmény, praktikus gasztro ajándék lett a feléből, ezt kapták a szülők kóstoló képen.
Íncsiklandozó illattal, a másodiknak már a hajtogatása is szebb lett.
A kolbász-sonka kombó ütött nagyon.
Recept Limaránál található.






Igazából meg voltam magammal elégedve, szerintem elsőre, egészen jól sikerültek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...