2013. április 29., hétfő

Tündértorták egy tündérkének :)


Lánykám betöltötte az 5. életévét és valamit vinni kellett az oviba.
Beátától van a recept, aki egy szuper cukrász.
Minek is nevezzelek cupcake esetleg tündértorta? Nem muffin, mert más a tésztája.
Gyorsan kész lett, reggel pedig díszítettem és már kész is volt. Ideális ha gyorsan kell valami szépségeset készítenünk.


Hozzávalók:
120gr vaj
130gr cukor
3 tojás
1 ek vanília eszencia
200gr liszt
½ cs. sütőpor
csipet só
1 citrom reszelt héja
60 ml. tej


Elkészítés:

A vajat kikeverem a cukorral, vaníliával, majd egyenként hozzáadjuk a tojásokat. A lisztet elvegyítettem a sütőporral és a citromhéjjel, majd váltakozva a tejjel hozzá kevertem a vajas masszához.
Kapszlikba adagoltam, kicsit széthúzogattam és 180°-os sütőben 20-25 percig sütöttem.

A tetejére csokis tejszínhabot tettem, cukorkákkal díszítettem.

Díszítés:
300ml hulalu tejszínhab
1 tábla fehércsokoládé
rózsaszín ételszínezék
szórócukorkák

A csokit vízfürdőben felolvasztottam, bele kevertem egy kevés színezéket, hűtöttem.
A tejszínt elkezdtem felverni, majd az olvasztott csokit hozzá vegyítettem és úgy vertem tovább.


1 megjegyzés:

  1. Boldog Szülinapot a kis leánykádnak!:)
    Kérlek nézz be hozzám, egy kis meglepetés vár!
    Juditka konyhája

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...