2013. április 7., vasárnap

Túrós, lekváros csiga


Bablevest készítettem a maradék sonkából, ahhoz vmi finomság dukál. Limara feltöltötte a túrós-lekváros csigáját, gyors, finom, nekem való.

Hozzávalók:
400 g finomliszt
nagy csipet só
120 g porcukor
2 tk. sütőpor
50 g vaj
250 g túró
1 tk. vanília eszencia
1 tojás
2-3 ek. tejszín

Töltelék:
szilvalekvár
darált mogyoró

Tetejére:
2 ek. darált mogyoró






Az össze hozzávalót robotgépbe mértem, összegyúrta.
A tésztát letakartam és 10-15 percig pihenni hagytam.
Vékonyan lisztezett felületen kb. 3 mm vastag téglalapot nyújtottam belőle. Vastagon megkentem szilvalekvárral, megszórtam őrölt mogyoróval. Feltekertem mint a bejglit, majd ujjnyi szeletekre vágtam. Sütőpapíros tepsire fektettem a csigákat, tetejüket megszórtam mogyoróval. 
170 fokon, légkeveréssel sütöttem 18 percig.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...