2013. május 15., szerda

Halva szelet

Eldöntöttem, hogy csak általam készített kekszeket ehetnek a csemetéim, mert ebben legalább tudom mi van! Meg egyébként is ki győzne annyi keksz féleséget vásárolni, amennyit a három gyermekem elpusztítana egy délután :)
Eddig hál istennek bejött nekik. Csoki is mag is van benne, tehát még egészségesnek is mondható.
Ezt is nagyon szerették, ismétlés lehet belőle :)



Hozzávalók:
60gr szezámmag
30gr fehércsokoládé
20gr étcsokoládé
75gr nádcukor
200gr liszt átszitálva
1/4 tk só
1 tojás
120gr hideg vaj

Elkészítés:
A csokoládét összeaprítottam és a többi hozzávalókkal együtt gyors mozdulatokkal összegyúrtam. Fóliába csomagoltam és ½ órát hűtőben pihentettem.
A kész tésztát vékonyra nyújtottam két fólia között, mert ragad. Kiszaggattam, majd 180°-on előmelegített sütőben 14 percig sütöttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...