2013. május 2., csütörtök

Mogyorós csirke


Hozzávalók:
1 csirkemell
só, bors
1-2 ek étkezési keményítő
1 tojásfehérje
1kk. barnacukor
1 chili
1 vöröshagyma v. 1 csokor újhagyma
10dkg. sós mogyoró
3 ek olaj

Szószhoz:
1/2dl teriyaki fokhagymás marinád
(ha ez nincs szójaszósz és rizsecet keveréke is jó lesz 2:1 arányban)
1 ek étkezési keményítő
1 kk. gyömbér
1 1/2 dl víz


Elkészítés:
A csirkemellfilét vékony csíkokra vágom, sóztam, borsóztam, megforgatjuk az étkezési keményítőben. A tojásfehérjét villával kikevertem, hozzákevertem a csirkéhez és 10 percig pihenni hagytam.
A hagymát felszeleteltem, a chilit kimagoztam felvágtam apróra.
A serpenyőt felforrósítottam a mogyorót megpirítottam, kiszedtem és a mozsárban apróra törtem.
 1 ek olajon megpároltam a hagymát, ezt is kiszedtem, majd felforrósítottam a maradék olajat, beletettem a csirkét rászórtam a barnacukrot és megsütöttem (kb. 5 perc kell neki).
A szósz hozzávalóit simára kevertem.
A megsült húshoz öntöttem a szószt, a mogyorót, a chilit és a hagymát. Pár perc alatt összepirítottam. Akkor lesz kész, ha a mártás körülöleli a csirkét.
Kuszkusszal tálaltam.
Ha lett volna itthon még egy kis korianderrel fel lehetett volna dobni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...