2013. május 7., kedd

Mogyorós halmok



Balett bemutatóra + előtte 2 órás próbára mentünk. Gondoltam meglepem a csajszikat, úgyis uzsonnaidő lesz. Kétféle sütivel készültem, ez az egyik. Balerináim mind egy szálig megették. No meg a fiúk is az itthon hagyott mennyiséget.
Az Ízek és élmények blogon találtam erre a süteményre, kicsit alakítottam rajta, ilyen lett. Szerintem finom, gyerekek is elfogyasztották, nem maradt belőle, egyszóval tuti lett :)


Hozzávalók:
200g cukor
3 tojásfehérje
1tk. vaniliaaroma
300g örölt mandula-mogyoró keveréke (nekem fele-fele volt)
100g étcsokoládé

Elkészítés:
A hozzávalókat összekevertem robotgéppel, (a mandulát folyamatosan adagoltam hozzá, hogy ne legyen annyira lágy a tészta) majd két kiskanál segítségével halmokat képeztem a sütőpapíron. Vizes kanál hátuljával elegyengettem a halmokat.
Előmelegített sütőben, 180°-on 15-20 percig sütöttem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...