2013. május 8., szerda

Narancsos csokoládés keksz



Ez a keksz is a balerináknak készült, nagyon szerették :)
Az volt a lényeg, hogy ne maszatoljon, morzsázni szabad :)


Hozzávalók:
150g liszt
120g vaj
50g barnacukor
90g kandírozott narancs
80g étcsokoládé

Elkészítés:
A vajat a cukorral habosra keverjük, majd hozzáadtam a lisztet, majd a narancsot, csokoládét.
3-4 centis hengert formáztam szeleteltem, sütőpapiros tepsire fektettem. Mintázóval díszítettem a tetejét. Előmelegített sütőben 10-15 percig sütöttem, 5 percig hagyjuk pihenni, csak utána szedjük le a tepsiről.



Ez nem az én receptem, igaz igazítottam rajta, (ott gyömbérrel készült) aki felismeri írjon és belinkelem az eredetit, de most nem találom…szánom-bánom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...