2013. május 31., péntek

Tárkonyos gombás csirkeragu leves


Próbáltam reprodukálni azt a bizonyos ragulevest.
Szerintem tökéletes lett, krémesen fűszeres.
 Nagyon szeretem a raguleveseket, bár elég ritkán készítek, mert a párom nem rajong értük, de remélem ez alkalommal megbocsát nekem, de muszáj volt elkészítenem..


Hozzávalók:
1 csirkemell (nálam most csontos)
1 újhagyma
3 sárgarépa
2 fehérrépa
1 szál szárzeller
1 marék fagyasztott zöldborsó
6-7 db vegyes gomba
2 dl tejszín
2 tk mascarpone
1 ek liszt,
só, bors, tárkony
1 ek olaj



Elkészítés:
A csirkemellet kifiléztem, majd hosszúkás falatnyi csíkokra vágtam. A zöldségeket is hosszúkásra szeleteltem.
Az olajt felforrósítottam, majd az újhagymát átfuttattam rajta, rádobtam a csirkemellet, (csonttal együtt, ezt a végén kihalásztam és még lekapargattam a rajta maradt húsit  pár percig pirítottam, majd hozzáadtam a répákat, 2 perc múlva a zellert, végül a gombát. Megszórtam a liszttel, átpirítottam, fűszereztem só, bors, tárkony, majd felöntöttem vízzel. Alacsony hőfokon kb 20 perc alatt elkészül. A borsót az utolsó pár percben elég belerakni, nem kell neki csak kb. 5 perc.
Amikor mindent puhának találtam, a tejszínt elkevertem a mascarponével hozzákevertem egy kevés levest, majd beleöntöttem a levesbe.

Isteni lett az íze, majd meghalok, hogy ebédidő legyen már :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...