2013. május 10., péntek

Tejszínes gombás spenótos csirke




Az előző rizottóm mellől maradt meg 4 csirkecombom. Kaptam apró szemű gyönyörű fehér csiperkegombát, nosza akkor tejszínes gomba. DE volt itthon baby spenótom is, azt is tettem bele pár levélkét. Nem rontotta el, sőt…



Hozzávalók
Sült csirke (esetemben maradék)
500gr gomba
1 fej hagyma
1ek olaj
3 gerezd fokhagyma
pár levélke baby spenót
só, bors
1dl tejszín

A felaprított hagymát puhára pároltam az olajon. Addig felszeleteltem a gombát, majd a hagymához adtam. Együtt pároltam őket kb 10 percig, amíg a gomba megpuhul, de még roppanós. Közben a csontról lefejtettem a húst és apró csíkokra vágtam, mehetett a gombára a spenóttal együtt, átsütöttem őket, felöntöttem tejszínnel, rottyant egyet és már kész is lett.
Tésztával tálalhatjuk.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...