2013. június 4., kedd

Gombás spenótos tészta



Ma kitakarítottam a hűtőből a maradékot, volt gombám és spenótom is, de nem annyi hogy külön-külön elég lett volna, így összevegyítettem őket.
Kíváncsi voltam mit szól hozzá a család, hát mit ne mondjak, elismerést kaptam és azt, hogy máskor is elkészíthetem…


Hozzávalók:
200gr gomba
150gr spenót
3 szál újhagyma
2 gerezd fokhagyma
kis darab gyömbér
100gr füstölt sonka
50gr vaj
1 kis pohár tejföl
½ pohár joghurt
500gr tészta



Elkészítés:
A gombát szeletekre vágtam (kicsik voltak, ha nagyobbak felezzük el), a spenótnak csak a szárát téptem ki.
A vajat felforrósítottam, majd az újhagymát megpároltam rajta, rátettem a spenótot, fokhagymát, gyömbért és összesütöttem kb 3 perc, majd hozzáadtam a gombát is, sóztam borsóztam és készre pároltam kb. 10 perc kell neki.
A tejfölt és a joghurtot kikevertem, majd a kész gombához adtam, rottyant egyet és már kész is lett.
A tésztát sós vízben kifőztem, kis pohárnyit félre tettem a vízből, a tésztát leszűrtem, és a gombához vegyítettem, higítottam egy kevés vízzel. Csillogóan fényes mártásos tésztát kaptam.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...