2013. június 10., hétfő

Kovászos uborkám


Az idei első kovászos uborkám, ígérem lesz még belőle. Nekem mániám, annyira szeretem, de hál istennek már a Danit is sikerült megfertőznöm.

Hozzávalók:
2 literes üveghez
15 -20 uborka
1 ek só
1 csokor kapor
4 gerezd fokhagyma
1 szelet kenyér



Elkészítés:
2 liter vizet felforralok, feloldom benne a sót, hagyom hűlni.
Az uborkák végeit levágom, majd két oldalról behasítom. Az üveg aljára teszem a megmosott kapor felét, erre rendezgetem szépen az uborkákat, közé rejtem a fokhagyma gerezdeket. A langyos vízzel felöntöm és egy szelet kenyeret teszek rá lezárásképpen.
Elvileg elég neki 3 nap, de a mostani mostoha időjárásban kellett neki 7 nap.
Leszűrtem, dobozba tettem és lehűtöttem.

Kellemesen roppanós maradt, 2 nap alatt elpusztítottuk.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...