2013. június 17., hétfő

Paprikás csirke

Paprikás csirke

1.5 kg csirkecomb (6 egész comb)
4-5 csirkeszárny (az uram kedvéért)
1-2 ek olaj
2 fej vöröshagyma
2 tk. pirospaprika
1 hámozott paradicsom
1 paprika
½ hegyes erőspaprika
1 nagy pohár tejföl
2-3 ek liszt
só, bors


A hagymát felaprítom és a forró olajon aranyszínűre pirítottam, levettem a tűzről rászórtam a pirospaprikát, majd a félbevágott csirkecombokat és szárnyakat rátettem. Felöntöttem annyi vízzel, hogy éppen ellepje, sóztam, borsóztam, hozzáadtam a félbevágott paradicsomot és paprikákat. Fedő alatt kb. 40 perc alatt készre főztem. Kivettem a csirkedarabokat. A tejfölben csomómentesre kevertem a lisztet, hozzáadtam a szafthoz és besűrítettem vele. Ha szükséges átszűrhetjük a mártást, én nem szoktam. Visszatettem a csirkéket és összeforraltam.
Galuskával tálaltam, no meg jó sok szafttal :)

Galuska:
500 kg liszt
2 tojás
só, víz

A lisztet a tojással, vízzel kikeverem, én nem szoktam túl keményre keverni, inkább a lazábbat szeretem. Forrásban lévő vízbe szaggatjuk őket. Amikor felforrt, feljöttek a víz felszínére leszűrjük őket. Kis paprikás szaftra tettem őket, jól átkevertem.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...