2013. június 30., vasárnap

Sült csirkecombfilé rizzsel, uborkasalátával

Danim csirkecomb mániás, most filézve vettem, volt is nyafogás a cuppogás hiánya miatt.
Egyszerű és gyors. Mindenkinek a kedvére való.

Hozzávalók:
500 gr csirkecomb filé
só, bors,
3 gerezd fokhagyma

1 csésze rizs


Salátához:
3 uborka
3 gerezd fokhagyma
½ dl ecet
1 ek cukor
 kis pohártejföl
  
Elkészítés:
A combfiléket megsóztam borsóztam. Jénai edénybe tettem, közé fokhagyma gerezdeket dugtam. 200°-on sütöttem 40 percig, a végén grilleztem e tetejét.
A rizst a szokásos módon készítettem.

Az uborkákat vékonyra gyalultam, majd megsóztam és negyed óráig állni hagytam.
Az ecetet elkevertem a cukorral, pici sóval, majd ráöntöttem a kinyomkodott uborkákra. Pár percig rajta hagytam, majd leszűrtem és felöntöttem tejföllel. Nem szoktam rajta hagyni az ecetet, mert túl savanyú lesz.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...