2013. június 12., szerda

Tócsni

A párom kedvéért (ő nem rajong a cukkiniért) még este elkészítettem neki, igazából fél óra alatt elkészíthető és nagyon finom. Ő magában eszi, de adhatjuk köretnek is. Én fokhagymás tejföllel falnám. (kis doboz tejföl, 2 gerezd fokhagyma ,só bors)
Hozzávalók:
850gr burgonya
50gr trappista sajt
só, bors
petrezselyem
1-2 ek liszt
3 nagy gerezd fokhagyma
3 tojás
olaj

Elkészítés:
A burgonyát nagylukú reszelőn lereszeltem, beáztattam egy tál vízbe, állni hagytam kb fél óráig, kiázik belőle a keményítő.
A trappistát lereszeltem, hozzá kevertem a kinyomkodott burgonyát és a többi hozzávalót, összekevertem, ne legyen híg, de túl sűrű sem.

Bő olajon kisütöttem, papírtörlőn leitattam róla a felesleges olajat.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...