2013. június 29., szombat

Tortilla


Már rég óta kerestem tortilla receptet és persze hol találom meg, ha nem Limaránál. Ezt is köszönöm meg még sok mindent. Ennél egyszerűbb tésztát még nem is láttam, bár nekem hiányzott a tésztából a só, lehet, legközelebb teszek bele 1 csipetet. Csemetéim olyan jóízűen ebédelték, hogy kikövetelték estére újból kellett készítenem. 

Hozzávalók:
300gr finomliszt
200gr kukoricaliszt
300 ml langyos víz


Elkészítés:
A kétféle lisztet bele szitáltam a keverőtálba, majd a vizet adagolva hozzá kevertem, pár percig gyúrtam, míg össze nem állt. Gyúrólapon még átdagasztottam. 2 felé vettem, hengert formáztam belőle, és 6-6 adagra vágtam, kissé gömbölyítettem. Olyan vékonyra kell kinyújtani, hogy átlátsszon a mintája a lapnak. Teflon serpenyőt felforrósítottam, majd pár pillanatig sütöttem mind a két oldalt.


Amilyen gyors, olyan finom is lett.
Volt még maradék sült csirkénk, azt felaprítottam, paradicsomot, uborkát szeleteltem, salátát tépkedtem és egy kevés sült krumpli is került hozzá.
Öntetnek meg fokhagymás joghurtot adtam hozzá.
Szinte bármit bele lehet tenni ízlás szerint. Estére gyrost készítettem hozzá és egy kevés szeletelt hagyma..

És akik elfogyasztották. Tudjátok ezért imádom csinálni, mert annyira hálás közönségem van hozzá. Szó szerint az ujjukat is megnyalták utána :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...