2013. július 5., péntek

Langalló

Langalló készült nálunk! Már rég óta szemeztem Limara receptjével, most hozzá is fogtam.
Kétféle feltéttel készült, mert a kislánykám nem eszi meg a hagymát, így az ő részére tettem még plusz mozzarellát. Fincsi lett ismétlés lesz belőle. Egy bibije lett a dolognak, apának nem jutott belőle L



Hozzávaló a tésztához:
2 kisebb burgonya összetörve
2 dl folyadék (1.5 dl maradt a burgonya főzővizéből+ 50 ml vízzel pótoltam)
2 tk. só
3 ek. olaj
500g kenyérliszt
1 tk. cukor
20g élesztő

Tetejére:
1 nagy doboz tejföl
3 kis gerezd fokhagyma
csipet só
őrőlt bors
100g reszeltsajt
½ mozzarella
2 fej felszeletelt lilahagyma
200g apróra vágott bacon szalonna



A burgonyát megfőztem, átpasszíroztam, majd kihűtöttem, a levét felfogtam egy tálkában. A hozzávalókból tésztát dagasztottam, duplájára kelesztettem. A tepsit sütőpapírral kibéleltem, a megkelt tésztát belenyomkodtam.

A tejfölbe belereszeltem a fokhagymát, ízesítettem sóval, borssal. Rákenem a kinyújtott tésztára. 2/3-án elrendeztem a karikára vágott lilahagymát, bacon szalonnát. A maradék területre is került bacon, de oda tépkedtem szét a mozzarellát. Az egészet megszórtam a reszelt sajttal.
Pihentettem 20 percig, majd 200 fokos sütőben 20 perc alatt pirosra sütöttem.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...