2013. július 11., csütörtök

Lecsó

Egyszerűen megunhatatlan. Emlékszem még arra az időre, amikor apukám örült, hogy mi nem eszünk belőle, több maradt neki. Aztán tinik lettünk és a lecsót is megkedveltük, hát nagyobb adagot kellett készíteni. Most még nálunk is ez a helyzet, csak mi ketten esszük. Remélem lassacskán a gyerekek is beszállnak a jóba.


1 kg paprika
1 erős paprika
6 szem paradicsom
3 fej vöröshagyma
200gr bacon
1-2 ek zsír



Elkészítés:
Be kell vallanom, kevés ételt készítek zsírral, de ehhez, főleg ha baconnel készül muszáj alá.
Amennyiben van jó kis füstölt szalonnánk, na az alá nem kell, viszont öntsük le alóla a felesleges zsiradékot.
Szóval: A bacont vékony csíkokra szeltem, majd a zsíron szépen megsütöttem. Rátettem a felaprított vöröshagymákat és puhára pároltam. Erre tettem a felkarikázott, felcikkezett paprikát és erős paprikát, majd lefedve kb. 10 perc alatt majdnem teljesen megpároltam. Végül a fél cikkekre vágott paradicsomot tettem hozzá, de ezzel már csak 2-3 percig pároltam és kész is J

Tálalni lehet tojással, rizzsel, tarhonyával, vagy ahogyan mi is tettük frissen sült ropogós kenyérrel.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...