2013. július 7., vasárnap

Rántott ponty



Nem tudok túl sok féle halételt készíteni, de igyekszem ezen változtatni. Sajna a családom tagjai nem is nagyon igénylik. Alkalom adtán azért elő fordul nálunk. Apósom fogott 1-2 szép szál pontyot, meg is pucolta, fel is szeletelte. Nekem már csak el kellett készítenem.


Hozzávalók:
6 szelet ponty
5 gerezd fokhagyma
tej amennyi ellepi (nem mértem)
liszt
3 tojás
zsemlemorzsa
1 liter olaj /vegot használok/

A pontyszeleteket fokhagymás tejbe áztattam 1 napig. A tejből kiemelve, sóztam, majd lisztbe-tojába-zsemlemorzsába forgattam, bő olajban (esetemben vegó) fritőzben arany barnára sütöttem.

Tört krumplival és káposzta salátával tálaltam. Helyet kapott még mellette egy kis rántott cukkini is.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...