2013. július 30., kedd

Spanyol csirketál babbal

Még mindig Trollanyu konyháját kóstolgatom. Nem akartam kihagyni, hogy egy főételt is kipróbáljunk. Nekem ízlett volna az eredeti felállás is, de a családom tagjai nem igazán szeretik a natúr paradicsom ízét, így én egy kis cukorral ízesítettem még.


Hozzávalók:
3 ek olíva olaj
700gr csirkemell filé
1 szál póréhagyma
4 gerezd fokhagyma
2 tk őrölt pirospaprika
1 doboz paradicsom konzerv
3 ek balzsamecet
3.5 dl csirkeleves
2 babérlevél
2 tk szárított kakukkfű
3 tk cukor
1 tk harissa szósz (chili helyett)
1 nagydoboz fehérbab konzerv
petrezselyem
só, bors



Elkészítés:

A csirkemellet kockára vágtam, majd sóztam, borsoztam, egy nagyobb serpenyőben perc alatt átpirítottam, kiszedtem. A póréhagymát apróra vágtam, megfuttattam az olajon, hozzáadtam a fokhagymát és az pirospaprikát is. Visszatettem a húst, felöntöttem a csirkelevessel és a paradicsommal. Hozzáadtam a babérlevelet, a balzsamecetet, a szárított kakukkfüvet, a harissa szószt és a cukrot. Felforraltam, majd a babot is hozzáadva, lefedve jól besűrítettem a szószt. A végén még ízesítettem sóval, borssal és friss petrezselyemmel megszórva tálaltam. Friss kenyérrel tálaltam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...