2013. szeptember 24., kedd

Cukkinis szalonnás mártás, erdei gombás tönkölytésztával


Egy helyi termelőtől sikerült erdei gombás tönkölytésztát vásárolnom. Gondoltam rosszul nem járhatok, érdemes kipróbálni.
No meg valahogyan bele próbáltam csempészni a cukkinit a családi étekbe. Sikerült is, senkinek nem tűnt fel az ottléte. :)



Hozzávalók:
250 gr füstölt császár szalonna
1 ek olaj
2 kisebb cukkini
2 gerezd fokhagyma
2-3 ek tejföl
250 gr erdei gombás tészta
petrezselyem


Elkészítés:
Késes aprítóban a cukkinit egészen apróra, szinte pépesre vágtam. A szalonnát vékony csíkokra szeleteltem.
A szalonnát az olajon kisütöttem, majd ráöntöttem a cukkini masszát, rádobtam a fokhagymát, sóztam, borsóztam, majd készre pároltam. A végén a tejfölt kikevertem 1 kis vízzel, majd ráöntöttem a cukkinis egyvelegre. A tésztát sós vízben kifőztem roppanósra, majd leszűrtem, de a főzővízből kb. 1 dl-nyit félre tettem. A tésztát rádobtam a cukkinira, hozzáöntöttem a vizet és alaposan átkevertem.

Petrezselyemmel megszórva tálaltam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...