2013. szeptember 26., csütörtök

Málnás fehércsokoládés keksz


Na szóval ez az a recept amit nem biztos, hogy tudnék reprodukálni, annyira arról szólt, hogy éppen mi volt itthon. 50 gr mandula kellett volna, de nem volt elég, ezért elkezdtem kipótolni mással, egyedi lett. J Szépséges színű, bár az állaga kicsit lehetett volna „szárazabb” is. A friss málna ellágyította kissé…



Hozzávalók:
165 gr liszt
1/2 tk sütőpor
¼ tk só
55 gr pehelymix (zabpehely)
125 gr puha vaj
80 gr barnacukor
100gr cukor
1 tojás
½ tk vaníliakivonat
200 gr málna
20 gr mandula
10 gr kókuszpehely
20 gr kókuszreszelék
100 gr fehércsokoládé



Elkészítés:
Összekevertem a lisztet a sütőporral, sóval, pehellyel. A vajat krémesre kevertem a cukrokkal, majd hozzáadtam a tojást és a vaníliát. A lisztes és a vajas részt összekevertem, majd hozzáadtam a mandulát, kókuszokat, fehércsokit és a málnát. 15 percre a hűtőbe tettem pihenni. A sütőt 175°- ra előmelegítettem. Diónyi mennyiségből golyókat formáztam, sütőpapíros tepsire sorakoztattam őket, villával kilapítgattam. A kekszeket 15 percig sütöttem.

Nagyon szép színe lett, igazán mutatós J


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...