2013. december 19., csütörtök

Diós csillagok, virágok

Elkezdtem a karácsonyi sütik gyártását. Van kb. 2 kiló dióm, így most főleg diós sütiket fogok készíteni :)
Először is ezt az íncsiklandozó fahéjas finomságot.


Hozzávalók:
340 g liszt
240 g vaj
120 g cukor
200 g darált dió
2 tojássárgája
1 ek rumaroma v. mandulalikör
3 tk mézes fűszerkeverék
1 tk fahéj
Öntethez:
70 g porcukor (nálam fahéjas)
3 ek citromlé


Elkészítés:
A tészta hozzávalóit keverőtálban összekevertem, majd a hűtőben 2 órán keresztül pihentettem.
Lisztezett nyújtólapon 3 mm vastagra nyújtottam és formákat szaggattam belőle.
Sütőpapíros tepsire sorakoztattam őket, majd előmelegített 200°-os sütőben 10-15 perc alatt megsütöttem.
A porcukrot kikevertem a citromlével és a kihűlt formákra kentem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...