2013. december 14., szombat

Karamellizált fehér csokoládé

Nagydologba vágtam a fejszémet, elkívántam Pralinéparadicsomtól a karamellizált fehér csokoládéját. Annyira szép színe volt… már jó ideje foglalkoztatott, így nekifogtam ésss elkészítettem. Nem mondom, hogy tökéletes lett, mert közel sem, van még mit gyakorolnom, viszont az íze… már megérte J Gasztro ajándékaim között is meg fogja találni a párom J


Hozzávalók:
3 tábla fehér csokoládé (estemben Milka)
kakaóvaj

A fehér csokoládét megolvasztottam mikróban, majd egy kis tepsit kibéleltem zsírpapírral és ebbe öntöttem a csokoládét. 100°-ra előmelegített sütőben sütöttem 2 órán keresztül. 15 percenként alaposan átkevertem. Nekem szemcséd lett a csokim, így miután kivetem a sütőből (amikor már szép barnás színe volt) átkevertem botmixerrel, hozzákevertem 10 gr kakaóvajat, majd át is szűrtem. Ezután melegítettem rajta egy kicsit, mert nagyon keménynek ítéltem. Formába csorgattam, kicsit hagytam hűlni, majd a hűtőbe tettem pár órára.
Közel sem lett tökéletes, de legalább az enyém. Az első csoki próbálkozásom.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...