2013. december 6., péntek

Sportszelet torta Életem párjának


Egy újabb Blogkóstolóhoz érkeztünk. Immár a 13. fordulónál tartunk, melyet ezúttal Janka a Csak, mert szeretem blog háziasszonya vezényel le. Ezúttal is egy számomra ismeretlen bloghoz jutottam el, Borsó receptjei közül kellett választanom. Nem kellett sok idő már rá is akadtam a Sportszelet tortára, mivel közelget a párom születésnapja és ez a kedvenc csokija, nem volt kérdés, hogy ezt készítem el.

Nem egy nehéz édesség, még sütni sem kell J



Hozzávalók:
500 g darált keksz
250 g olvasztott vaj
200 g porcukor
2 dl tej
3 ek kakaópor
1 ek rum aroma
1 marék szeletelt mandula
Tetejére:
1 tábla olvasztott étcsokoládé
½ tábla olvasztott fehércsokoládé


Elkészítés:
A kekszet és a mandulát aprítóban tettem és porítottam. Egy tálba kimértem a hozzávalókat, majd a robotgéppel összekevertem. Én most egy pudingformába nyomkodtam a tésztát, 1 órán keresztül a hűtőben pihentettem. Az étcsokoládét ¾-ét vízgőz felet felolvasztottam, levettem a gőzről a tálat és hozzáadtam a félretett csokoládét, felolvasztottam azt is benne, majd a pudingformából kifordított tortára locsoltam. Felolvasztottam a fehércsokoládét is és a minta közepébe csurgattam.
Kicsit dermedni hagytam és már meg is kaphatta életem párja.





Boldog Születésnapot Drágám!



Boldog Mikulásnapot sok-sok ajándékkal Mindenkinek!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...