2014. január 2., csütörtök

Blogszületésnap!

Kissé megkésve, de megemlékezünk erről is :)

Ez a nap is eljött, már 1 éve írogatom rendszeresen a blogomat, rakom fel a fincsi receptjeimet.
Köszönöm, hogy vagytok nekem :)
Jó érzés amikor vissza jelzitek, hogy na ez a recept tetszett :)


Egy kis statisztika:
17 országból keresitek fel a blogomat.
28 rendszeres olvasóm lett.
A facebookon pedig 71-en követitek a bejegyzéseimet.
Legtöbben a Paradicsomos húsgombócra és a Sárgarépás sajtos cukkinifasírtra voltatok kíváncsiak.
Egy év alatt több mint 20000-en néztetek be hozzám.
Részt vettem 3 Blogkóstolós játékban, amit különösen élveztem.
Még nyertem is Marka blogszülinapi játékán. :)
Elkészítettem életem első bonbonját is.
10 féle gasztrocsoport tagja lettem, ahol nagyon sok jó ötletet leshetek el más gasztrobloggerektől. Van köztük desszertes, befőzős, halas, kenyeres és még sorolhatnám.

Köszönöm, hogy veletek lehetek!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...