2014. január 11., szombat

Gesztenyés kiflik


Mintha még nem lett volna elegünk karácsony után a sütikből, de azért ez a pár darab kifli csak lecsúszott még. Volt egy maradék gesztenyepürém a hűtőben, ezt kellett felhasználnom, nehogy megromoljon, ha már kiolvadt mire hazaértem…
Ezzel megvolt a szilveszteri sütikénk is. J


200 g gesztenyemassza
10 g vaj,
1 egész tojás,
1 ek vaníliás cukor,
1 csipet só,
300 g liszt,
½ tk sütőpor
½ tábla étcsokoládé
1/2 tábla tejcsokoládé

Elkészítés:
A gesztenyemasszát kikevertem a tojással, a vajjal, a cukorral. A lisztben elkevertem a sót és sütőport, majd hozzáadtam a gesztenyés keverékhez. 1 órára hűtőben pihentettem.
Mint a vaníliás kiflinél kifliket formáztam, sütőpapíros tepsibe sorakoztattam őket.
170°-os előmelegített sütőben 15 percig sütöttem.
Vízfürdő felett megolvasztottam a csokikat külön-külön, majd zacskóba tettem őket, sarkukat kivágva díszítettem a kihűlt kifliket.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...