2014. január 21., kedd

Vörösáfonyás amerikai palacsinta

Blogot kóstoltam, ezúttal Linyah a Konyhaláltól volt a 14. forduló háziasszonya. A szerencse úgy kedvezett nekem, hogy megint egy számomra eddig nem ismert blogot kaptam, mégpedig Káosz Kapitány személyében. Már a neve is mosolyt csalt az arcomra. Amikor meg megtaláltam nála az amerikai palacsintát, egyből jobb kedvre derültem. Már régóta vacillálok rajta, hogy ki kéne próbálni, de eddig elmaradt. Most viszont találtam egy klassz receptet, hát nosza rajta. Nem is csalódtam benne. Finom lett! A fiaim szerint van olyan finom, mint a mi palacsintánk.


Hozzávalók:
200 g liszt
1/2 csomag sütőpor
50 g olvasztott vaj
3 dl tej
1 tojás
50 g vörösáfonya
+ 100 g étcsokoládé (54%-os tehát elég édeskés.)


Elkészítés:
A hozzávalókat a vaj és áfonya kivételével összekevertem, majd amikor csomómentes lett hozzáadtam a vajat és az áfonyát is.
Serpenyőben kevés olajon kisütöttem a palacsintákat.
Nekem így nem volt elég édes, de mivel az amerikaiak is megöntözik valamivel, ezért olvasztottam csokoládét és azt locsoltam rá.
Így már igen ízletes lett. J

Gergőm csak úgy tömte befelé egymás után őket.


4 megjegyzés:

  1. Én is tömném őket befelé ha juttatnál ide párat...istenien néz ki!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szólhattál volna hamarabb is, éppen most ette meg Gergő a maradékot (nutellával :) :)
      A legközelebbi adagból juttatok, jó?! :D

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...