2014. február 27., csütörtök

Fokhagymás csirkemell párizsiasan.


Számomra ismeretlen volt ez a fajta elkészítés, egészen addig, míg el nem látogattunk apósom testvéréhez Gávavencsellőre (Szabolcsba). Ő készítette nekünk ezt az ételt, (sajnos már nincs köztünk, de ha ilyet készítek, mindig közel érzem magamhoz.) Egy igazán ízletes húst kapunk, nem szárad ki, mert jól megszívta magát. A fokhagyma meg add neki egy plusz ízt. 
Gyorsan elkészül, pikk-pakk és már tálalhatunk is.



Hozzávalók:
2 csirkemell filé
2-3 dl tej
200 g liszt
3 tojás
só, bors,
5-6 gerezd fokhagyma
olaj/pálmazsír



Elkészítés:
A csirkemellet felszeleteltem, majd a tejet egy tálba tettem, ebbe tettem a csirkemellet rá a átnyomott fokhagymákat. Pár órára, vagy egész éjszakára hűtőbe tettem.
Másnap kivettem a tejből, leitattam a felesleges nedvességet a csirkéről, sóztam borsóztam. A tojást felvertem pici sóval. A csirkét lisztbe-tojásba mártottam, majd forró (160°-os) zsírban kisütöttem.

Párolt rizzsel, krumpli pürével, savanyúsággal tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...