2014. március 11., kedd

Epres smoothie

Azt hiszem Szofikának köszönhetően elég sokan rákattantunk a smoothie-ra. Ami közel sem baj, pláne így "tavaszi nagytakarítás" terén.
Rebekáékkal közösen már 2 hete "Fogyiversenyezünk"! A héten már én is kicsit jobban belevethetem magam, eddig a vállsérülésem miatt kímélő üzemmódban voltam, csak az evést tudtam visszafogni... No de ma már volt egy kis futás-kerékpározás is.
Vissza térve Szofira tőle lestem el ezt a kis reggeli itókát, igaz kicsit epresítettem. :)
Fincsi lett nagyon, kóstoljátok meg.


Hozzávalók: 
150 g eper
1 banán
175 g natúr joghurt
100 ml víz
2 ek kókusz reszelék




Elkészítés:
Mindent feldarabolva a turmixba pakoltam, majd kb. 1.5 perc alatt kész is lett.
1 pohár, szívószál és már fogyasztható is.
Ki kér?!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...