2014. március 20., csütörtök

Fürj tojásos saláta

Most már 3 hete extra nagyon figyelek arra mit eszek. Vacsorára mindig próbálok salátákat készíteni, egyenlőre csak magamnak, de nem adom fel...
Naturkosártól szoktam vásárolni a zöldségeimet, egyéb "zöld barát" termékeket.
Így jutottam 12 db fürj tojáshoz, gondoltam feldobom vele az unalmas salátáimat.


Hozzávalók:
Jégsaláta
olajbogyó
póréhagyma
3 kis darab chicken naggets (házi sütőben sült változat)
4 fürj tojás
kis pohár joghurt
1 gerezd fokhagyma
só, bors



A zöldségekhez nem írok mennyiséget, ki hogy szereti. Nekem még 1 kis paradicsom hiányzott belőle, már csak a színe miatt is..
Nos: A salátát kisebb darabokra, az olajbogyót 3 szeletkére vágtam, a póréhagymát felkarikáztam.
A nuggets-ket 4 felé szeltem, majd a tojásokat kevés olajon lágyra sütöttem.
A joghurtot megsóztam, borsóztam, belekevertem az átnyomott fokhagymát.
Egy tálban szépen elrendeztem őket, meglocsoltam az öntettel és már ehettem is.
Amilyen gyorsan kész lett, olyan finom is volt.
Fürj tojásról... én nem éreztem sok különbséget, a fiam szerint kissé citromos íze volt.
Mindenesetre tele van mindenféle vitaminokkal, ásványi anyagokkal, szóval néha ránk fér pár darab! :P


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...