2014. március 16., vasárnap

Medvehagymás tócsni

Az én drágám külön kívánsága volt, hogy vacsira úgy enne egy kis tócsnit. Én meg ugye lesem kívánságait. Azért megspékeltem egy kis medvehagymával, szerintem jót tett neki J Az uram sem panaszkodott.


Hozzávalók:
1100 g burgonya
½ csokor medvehagyma (10 szál)
kis csokor petrezselyem
4 fokhagyma
3 tojás
6 ek liszt
só, bors

+ olaj a sütéshez

1 kis doboz tejföl
2 ek görög joghurt
2 fokhagyma
só, bors

Elkészítés:
A burgonyát sajtreszelő részen lereszeltem, a petrezselymet, medvehagymát apróra vágtam, a fokhagymát átnyomtam, majd egy tálban összekevertem őket. Sóztam borsóztam, belekevertem a tojást és a lisztet.
Bő egy újnyi olajat melegítettem, majd adagonként kisütöttem. Húúú azok az illatok. J
Ezalatt a tejfölt kikevertem a joghurttal, fokhagymával, sóval, borssal, hűtőbe tettem hűlni.
Vacsira nagyon laktató, csak óvatosan….
Fokhagymás tejföllel tálaltam.
Ebből a mennyiségből 10-12 db tenyérnyi tócsnim lett.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...