2014. március 6., csütörtök

Natur és medvehagymás padlizsánkrém

Már egy hete rágom magam, mert elfogyott a télire elrakott zakuszkám. Tegnap a zöldségesnél láttam 2 csodaszép feszes padlizsánt, gyorsan meg is vettem.
Az egyik barátnőmnél ettem egy igazán finom krémet, hát felhívtam és gyorsan el is kértem ő hogyan készíti. Erdélyből származik, tehát a recept csak szuper lehet. Köszönöm Cornélia :)
Aztán amikor kész lettem csak nem bírtam magammal, felszeltem egy fél csokor medvehagymát....
Olyan finom fokhagymás ízt add neki, hogy nem is gondoltam volna...


Hozzávalók:
2 padlizsán
3-4 ek majonéz
2 ek tejföl
só, bors
1 fej vöröshagyma

+ 1/2 csokor medvehagyma


Elkészítés:

A padlizsánokat megmostam, a zöld végét levágtam, késsel megdöfködtem és betettem sülni 200°-on 1 órára, amikor olyan összeesett lesz, na akkor jó.
A héját lefejtettem, majd aprítóba tettem, hozzáadtam a majonézt, tejfölt, sót, borsot, vöröshagymát.
Egy kenhető krémes állagot kell kapni.

No, aztán gondoltam egyet és visszatettem az aprítóba kb. 3-4 ek kész krémet, ehhez adtam a felaprított medvehagymát.
Pirítóssal vagy csak simán kenyérre kenve, jól behűtve....hmmmm.
Kell ennél több?! Egy kis frissen sült kenyér?! :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...