2014. június 23., hétfő

Calzone, töltött pizza

Blogkóstoltam, ezúttal Ági a Tetovált lány konyhája volt a háziasszony. 
Kisfiai szerencsés kezének volt köszönhető, hogy Tündérkonyha blogját kaptam. 
Sok-sok recept kimentése után erre a Calzonéra esett a választásom. Imádjuk a pizzát, de ezt a töltött változatot még eddig nem próbáltam.
No persze sikert arattam vele, kislányom szerint ezután már csak így készítsem el. A párom megtartaná útravalónak. Tehát siker lett! Biztos hogy elkészül még egy párszor..


Hozzávalók:
500 g tönköly lisztből
1 tojás
20 g élesztő
1 kk cukor
1 mk só
3 dl tej
4 ek olajból
1 tk oregánó
+ 1 db tojás lekenéshez


Ami még belekerült:
paradicsomszósz
+sonka-kukorica-sajt
+sonka-ananász-mozzarella-sajt


A hozzávalókból bedagasztottam a tésztát, majd kelesztőtálban duplájára kelesztettem (1 órát).
Lisztezett munkalapon átgyúrtam, majd 10 részre osztottam, gömbölyítettem őket, 10 percet pihentettem. Ezután ovális alakúra nyújtottam, majd megkentem a paradicsomszósszal, megtöltöttem, de csak a felét, mert a másik felét ráhajtottam, lenyomkodtam és még fel is tekergettem, biztos ami biztos alapon. Lekentem őket tojással és megszórtam sajttal.
20 perc pihenés után, betettem a 180°-ra előmelegített sütőbe 23 percre.

Alig bírtuk megvárni, hogy ehetőre hűljön J




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...