2015. július 15., szerda

Sonkás, tojásos rakott palacsinta

Valami kiadósra vágyott a családom, így keresgélni kezdtem.
Emlékeztem, hogy Tündérkonyhánál láttam vmi palacsintás finomságot, hát megkerestem.
Húúúú nem csalódtam benne.
Ez valami eszméletlenül finom lett, gyermekeim mind a 10 újukat nyalogatták utána.


Hozzávalók:
Palacsintához:
15 dkg liszt
 3dl tej
1 dl szénsavas ásványvíz
1 tojás
pici só
Besamel:
100 g vaj
2 ek liszt
3 dl tej
2 gerezd fokhagyma,
só, bors
+
4 tojás
200 g sonka
100 g sajt

Elkészítés:
Kikevertem a palacsintatésztát, majd közepesen vékony palacsintákat sütöttem.
A besamelhez a vajon megfuttattam a lisztet, átkevertem, majd belenyomtam a fokhagymát, felengedtem a tejjel, fűszereztem, kissé besűrítettem.
A tojásokat megfőztem, apróra vágtam, a sonkát felszeleteltem.
Kerek jénaiba rétegeztem…
Palacsinta-sonka-tojás meglocsolva besamelel, majd újra palacsinta-sonka-tojás.
Addig rétegeztem, míg el nem fogyott a palacsintám.
A legfelső palacsintára öntöttem a maradék besamelt, megszórtam sajttal.

180°-os sütőben 30 percig sütöttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...